Pla d'Acció Tutorial en la "Escuela Universitaria de Informática de la Universidad Politécnica de Madrid"

Main Article Content

Fernando Arroyo Montoro
Alfonsa García López
M. Carmen Luengo Velasco
M. Angeles Mahillo García
Pilar Manzano García
Aquest article presenta un model d’acció tutorial desenvolupat sobre estratègies d’acompanyament a l’estudiant basades en “coaching” i intel•ligència emocional, i un model experimental de tutories per parells de tutors en els que es celebren sessions conjuntes per tractar problemes comuns i compartir experiències dels tutelats. Els resultats obtinguts d’integració i eficiència en el procés d’ensenyança aprenentatge dels tutelats en aquest model inviten a estendre l’experiència a un grup de tutors major per després generalitzar-lo.
Paraules clau
Tutoria, Coaching, Intel · ligència emocional, EEES, Innovació, Innovación

Article Details

Com citar
Arroyo Montoro, Fernando et al. “Pla d’Acció Tutorial en la ‘Escuela Universitaria de Informática de la Universidad Politécnica de Madrid’”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 4, pp. 18-25, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/244252.

Articles més llegits del mateix autor/a