Pla d'Acció Tutorial en la "Escuela Universitaria de Informática de la Universidad Politécnica de Madrid"
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Fernando Arroyo Montoro
Alfonsa García López
M. Carmen Luengo Velasco
M. Angeles Mahillo García
Pilar Manzano García
Aquest article presenta un model d’acció tutorial desenvolupat sobre estratègies d’acompanyament a l’estudiant basades en “coaching” i intel•ligència emocional, i un model experimental de tutories per parells de tutors en els que es celebren sessions conjuntes per tractar problemes comuns i compartir experiències dels tutelats. Els resultats obtinguts d’integració i eficiència en el procés d’ensenyança aprenentatge dels tutelats en aquest model inviten a estendre l’experiència a un grup de tutors major per després generalitzar-lo.
Paraules clau
Tutoria, Coaching, Intel · ligència emocional, EEES, Innovació, Innovación
Article Details
Com citar
Arroyo Montoro, Fernando et al. “Pla d’Acció Tutorial en la ‘Escuela Universitaria de Informática de la Universidad Politécnica de Madrid’”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 4, pp. 18-25, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/244252.
Drets
Drets d'autor
L'autor/a que publica en aquesta revista accepta les condicions següents:
- L'autor/a conserva els drets d’autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l’obra.
- Els textos es difondran amb la llicència de reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons, la qual permet compartir, distribuir, reproduir i la comunicació pública, sempre que se’n reconegui l’autoria i la revista.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Ana Belén Bernardo Gutiérrez, María Esteban García, Alfonsa García López, Luis José Rodríguez-Muñiz, ASIA1a, una eina en línia per analitzar l’abandonament universitari , Revista d'Innovació Docent Universitària: Núm. 9 (2017)