Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
English
Castellano
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
2011: Vol.: 4 Núm.: 1
Estudis i tendències
Formando docentes 2.0 en una era de incertidumbre
Alejandro-G. Piscitelli
1-2
PDF
Articles de recerca
Aproximació qualitativa a la valoració i l’ús de recursos i estratègies didàctics en la docència de l’Estadística en Psicologia
Maribel Peró-Cebollero, Amàlia Gordóvil-Merino, Jaume Turbany-Oset, Montserrat Freixa-Blanxart
3-24
PDF
Implementació d’estratègies per a la pràctica reflexiva en la formació inicial i permanent dels mestres
Begoña Piqué-Simón
25-42
PDF
Articles d'innovació
Anàlisi de la convivència en un context educatiu no formal: El menjador escolar com escenari de socialització
Ignacio González-López, Isabel López-Cobo
62-83
PDF
La tutoria entre iguals com a eina per millorar l’aprenentatge universitari
Lidia Daza-Pérez
43-61
PDF
Ressenyes
Ressenya: Área, M.; Parcerisa, A.; Rodríguez, J. (2010). Materiales y recursos didácticos en contextos comunitarios. Barcelona: Graó
Núria Serrat-Antolí
84-87
PDF
Ressenya: Barba, C.; Capella, S. (coord) (2010) Ordinadors a les aules. La clau és la metodologia. Barcelona: Graó
Jordi Quintana-Albalat
88-90
PDF
Tesis doctorals (Articles i ressenyes)
Ús dels blogs com a suport al procés d'ensenyament i aprenentatge en l'Educació Superior
Francesc Balagué-Puxan
91-113
PDF