Anàlisi de la convivència en un context educatiu no formal: El menjador escolar com escenari de socialització
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ignacio González-López
Universidad de Córdoba (UCO)
Isabel López-Cobo
Universidad de Córdoba (UCO)
Conviure al menjador escolar no es refereix únicament a compartir un espai físic o un mateix menú, sinó que també implica compartir un sistema de normes, convencions, sentiments, emocions, rols ... En aquest article s'analitza la convivència, en un menjador escolar de la província de Còrdova, entre l'alumnat de Primària, d'Infantil i l'equip educatiu, fent ús de diferents instruments d'avaluació i extraient una sèrie de conclusions entre les quals destaca l'existència de conductes disruptives ocasionades, entre d'altres factors, per la manca de consens en les normes regulades del menjador o l'escassa formació pedagògica de les monitores i el monitor.
Paraules clau
Actitud del alumno, comedor escolar, convivencia, interacción social, imitación, norma
Article Details
Com citar
González-López, Ignacio; and López-Cobo, Isabel. “Anàlisi de la convivència en un context educatiu no formal: El menjador escolar com escenari de socialització”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 4, no. 1, pp. 62-83, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/217311.