Recensió de: Miguel Á. ZABALZA BERAZA (amb la col·laboració de Mª Ainoha ZABALZA CERDEIRIÑA): Coreografies didàctiques en educació superior. Una metàfora del món de la dansa. Madrid: Narcea d'Edicions, 2022.
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Max Turull Rubinat
Universitat de Barcelona
Article Details
Com citar
Turull Rubinat, Max. “Recensió de: Miguel Á. ZABALZA BERAZA (amb la col·laboració de Mª Ainoha ZABALZA CERDEIRIÑA): Coreografies didàctiques en educació superior. Una metàfora del món de la dansa. Madrid: Narcea d’Edicions, 2022”. Revista de educación y derecho, no. 27, https://raco.cat/index.php/RED/article/view/415208.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.
(c) Max Turull Rubinat, 2023
Drets d'autor
Authors retain copyright and grant the journal the right of first publication.
Texts will be published under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work, provided they include an acknowledgement of the work’s authorship, its initial publication in this journal and the terms of the license.
Biografia de l'autor/a
Max Turull Rubinat, Universitat de Barcelona
Titular d'Universitat del Departament d'Història del Dret, Dret Romà i Dret Eclesiàstic de l'Estat de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona; Institut de Desenvolupament Professional (IDP/ICE) de la Universitat de Barcelona
Articles més llegits del mateix autor/a
- Max Turull Rubinat, Enoch Albertí Rovira, El “Proyecto educativo de centro” en el ámbito universitario. Reflexiones y propuestas a partir de la experiencia de la Facultad de Derecho de la Universidad de Barcelona (2005-2016). , Revista de educación y derecho: Núm. 15 (2017): Agencias de garantía de calidad de las universidades latinoamericanas
- Max Turull Rubinat, Docencia en tiempos de Covid19 , Revista de educación y derecho: Núm. 22 (2020): Covid-19: Docencia online y protección de derechos y garantías fundamentales
- Max Turull Rubinat, Berta Roca Acedo, Un proyecto educativo de centro: concepto y dimensiones , Revista de educación y derecho: Núm. 25 (2022): Retos de la educación superior en el siglo XXI