L'avaluació de la resolució de problemes

Main Article Content

Joana Villalonga
Jordi Deulofeu i Piquet
L'ensenyament competencial de les
matemàtiques i l'avaluació de les dimensions
en què s'estructura la competència
matemàtica en el currículumactual són dos
puntsmolt rellevants de l'ensenyament de les
matemàtiques en l'educació obligatòria. En
aquest article plantegem un conjunt de
reflexions sobre la resolució de problemes i
l'avaluació reguladora (i autoreguladora)
d'aquesta dimensió, que inclouen dos
instruments per a una possible realització
d'aquesta avaluació, la més rellevant, al nostre
parer, per tal que l'avaluació esdevingui
realment un instrument d'ajuda real al
desenvolupament del procés d'aprenentatge
dels alumnes. Aquestes reflexions sorgeixen
de les conclusions d'una tesi doctoral sobre
aquesta temàtica en la qual es va implementar
i millorar, amb alumnes d'entre onze i tretze
anys, una base d'orientació per a la resolució
de problemes

Article Details

Com citar
Villalonga, Joana; and Deulofeu i Piquet, Jordi. “L’avaluació de la resolució de problemes”. Noubiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, no. 44, pp. 44-53, https://raco.cat/index.php/Noubiaix/article/view/371494.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >>