Editorial - Vol. V, Issue 1
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Laia Lluch Molins
University of Barcelona
Anna Forés i Miravalles
Universitat de Barcelona
David Bueno i Torrens
Universitat de Barcelona
Article Details
Com citar
Lluch Molins, Laia et al. “Editorial - Vol. V, Issue 1”. Journal of Neuroeducation, vol.VOL 5, no. 1, pp. 4-6, doi:10.1344/joned.v5i1.47243.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.
(c) Laia Lluch Molins, 2024
Drets d'autor
Els autors que publiquen en aquesta revista accepten els següents termes:
a. Els autors conserven els drets d’autor i d’organisme a la revista el dret de la primera publicació
b. Els textos que es publicaran sota una Llicència d'Atribució No Comercial Creative Commons permeten altres activitats del treball, sempre que inclogui un reconeixement de l’autorització del treball, la seva actualització inicial en aquesta revista i els termes de la llicència, i no se'n faci un ús comercial.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Fabián Román, Anna Forés i Miravalles, Ismael Calandri, Rosalba Gautreaux, Alejandro Antúnez, Dalul Ordehi, Lenin Calle, Victoria Poenitz, Ketthy Luz Pérez Correa, Sandra Torresi, Ernesto Barceló Martínez, Mauricio Conejo, Veerle Ponnet, Ricardo Allegri, Resiliencia de docentes en distanciamiento social preventivo obligatorio durante la pandemia de COVID-19 , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 2 (2021)
- Fabián Román, Anna Forés i Miravalles, Ismael Calandri, Rosalba Gautreaux, Alejandro (Vladimir Alejandro Antúnez Laffita) Antúnez, Dalul (Ordehi González) Ordehi, Lenin Calle, Victoria Poenitz, Kethy Luz Pérez Correa, Sandra Torresi, Ernesto Barcelo Martínez, Mauricio Conejo, Veerle Ponnet, Ricardo (Ricardo Francisco) Allegri, Resiliencia de docentes en distanciamiento social preventivo obligatorio durante la pandemia de COVID-19 , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 1 (2020)
- Anya Doherty, Anna Forés i Miravalles, Actividad física y cognición: inseparables en el aula , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 1 (2020)
- David Bueno i Torrens, Educació en temps de COVID-19: Com afecta l’estrès a l’aprenentatge? , Journal of Neuroeducation: Vol. 2 Núm. 1 (2021)
- Laia Lluch Molins, Anna Forés i Miravalles, David , 1965- Bueno i Torrens, Portada, Índex i Editorial - Vol. II, núm. 1 , Journal of Neuroeducation: Vol. 2 Núm. 1 (2021)
- Marcel Ruiz-Mejías, Anna Forés i Miravalles, David , 1965- Bueno i Torrens, Índex , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 1 (2020)
- Marcel Ruiz-Mejías, Anna Forés i Miravalles, David , 1965- Bueno i Torrens, Editorial. Letter of Appreciation to the editorial team and reviewers of Volume 1 / Carta de agradecimiento al equipo editorial y revisores del Volumen 1/ Carta d'agraïment a l'equip editorial i revisors del Volum 1 , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 2 (2021)
- Anya Doherty, Anna Forés i Miravalles, Actividad física y cognición: inseparables en el aula , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 1 (2020)
- Laia Lluch, Coral Elizondo, Anna Forés i Miravalles, David Bueno i Torrens, Portada, Índex i Editorial - Vol. III, núm. 1 , Journal of Neuroeducation: Vol. 3 Núm. 1 (2022)
- Laia Lluch, Fabián Román, Anna Forés i Miravalles, David 1965- Bueno i Torrens, Portada, Índex i Editorial - Vol. II, núm. 2 , Journal of Neuroeducation: Vol. 2 Núm. 2 (2022)