Correlacions electrofisiològiques (EEG) dels efectes de la recompensa en la percepció sensorial primerenca en humans Neuroscience, Signal Processing and Psychophysics [Neuromads version]
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Kundan Lal Verma
Jawahar Lal Nehru Post Graduate College, Deen Dayal Upadhyaya Gorakhpur University, Gorakhpur, Uttar Pradesh, India
Article Details
Com citar
Lal Verma, Kundan. “Correlacions electrofisiològiques (EEG) dels efectes de la recompensa en la percepció sensorial primerenca en humans: Neuroscience, Signal Processing and Psychophysics [Neuromads version]”. Journal of Neuroeducation, vol.VOL 4, no. 2, pp. 164-70, https://raco.cat/index.php/JONED/article/view/426636.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.
(c) Kundan Kundan Lal Verma, 2024
Drets d'autor
Els autors que publiquen en aquesta revista accepten els següents termes:
a. Els autors conserven els drets d’autor i d’organisme a la revista el dret de la primera publicació
b. Els textos que es publicaran sota una Llicència d'Atribució No Comercial Creative Commons permeten altres activitats del treball, sempre que inclogui un reconeixement de l’autorització del treball, la seva actualització inicial en aquesta revista i els termes de la llicència, i no se'n faci un ús comercial.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Vikas Pathak, Kundan Lal Verma, Emergence of Confidence with Principles of Curiosity and Information Processing. Philosophy of Mind and Cognitive Neuroeducation Approach , Journal of Neuroeducation: Vol. 5 Núm. 1 (2024): Monogràfic. Avenços i desafiaments en la comprensió lectora: evidència científica i neuroeducació per millorar l'alfabetització i la lectura - Vol. 5, Núm. 1 (2024)
- Vikas Pathak, Kundan Lal Verma, Emergence of Confidence with Principles of Curiosity and Information Processing , Journal of Neuroeducation: Vol. 5 Núm. 1 (2024): Monogràfic. Avenços i desafiaments en la comprensió lectora: evidència científica i neuroeducació per millorar l'alfabetització i la lectura - Vol. 5, Núm. 1 (2024)