Ordinadors a l'aula: estem preparats els professors?

Main Article Content

Miguel Angel Gómez Crespo
A.M. Cañas Cortazar
M.S. Gutiérrez Julián
M.J. Martín-Díaz
Integrar les TIC a les aules de Física i Química suposa un gran repte i els factors involucrats són molts i complexos. El problema fonamental rau en com s'utilitzen les TIC per part dels estudiants i, en això, tenen un paper molt important l'escola i l'ús que els professors fan d'elles. Hem realitzat una investigació amb 138 professors de Física i Química per analitzar com utilitzen les TIC en el seu treball d'aula, la percepció que tenen sobre com les utilitzen seus alumnes i les dificultats que sorgeixen en tractar i integrar les TIC en el treball d'aula. Els resultats mostren que les TIC s'utilitzen poc i que el seu ús genera incertesa en molts professors, per el que es pot concloure que cal una formació que faciliti la seva integració a les aules.
Paraules clau
TIC, formació del professor, ordinador a l'aula, didàctica de la ciència

Article Details

Com citar
Gómez Crespo, Miguel Angel et al. “Ordinadors a l’aula: estem preparats els professors?”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 2, pp. 239-50, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287534.