Ordinadors a l'aula: estem preparats els professors?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Miguel Angel Gómez Crespo
IES Victoria Kent (Torrejón de Ardoz)
A.M. Cañas Cortazar
Catedrática de Educación Secundaria.
M.S. Gutiérrez Julián
Catedrática de Educación Secundaria
M.J. Martín-Díaz
IES Jorge Manrique. Tres Cantos (Madrid)
Integrar les TIC a les aules de Física i Química suposa un gran repte i els factors involucrats són molts i complexos. El problema fonamental rau en com s'utilitzen les TIC per part dels estudiants i, en això, tenen un paper molt important l'escola i l'ús que els professors fan d'elles. Hem realitzat una investigació amb 138 professors de Física i Química per analitzar com utilitzen les TIC en el seu treball d'aula, la percepció que tenen sobre com les utilitzen seus alumnes i les dificultats que sorgeixen en tractar i integrar les TIC en el treball d'aula. Els resultats mostren que les TIC s'utilitzen poc i que el seu ús genera incertesa en molts professors, per el que es pot concloure que cal una formació que faciliti la seva integració a les aules.
Paraules clau
TIC, formació del professor, ordinador a l'aula, didàctica de la ciència
Article Details
Com citar
Gómez Crespo, Miguel Angel et al. “Ordinadors a l’aula: estem preparats els professors?”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 2, pp. 239-50, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287534.