L'educació en adults majors: percepció de dificultats d'aprenentatge i qualitat de vida
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Pilar Moreno-Crespo
Universidad Pablo de Olavide
Ens trobem en el procés de metamorfosi de la piràmide poblacional a punta de llança, que previsiblement augmentarà en alçada i suposarà un repte per a la societat. Estem presenciant un incrementat l'interès en la promoció de la qualitat de vida per a aquest sector poblacional, prova de la qual cosa són l'edició del Llibre blanc de l'envelliment actiu (Junta d'Andalusia, 2010; IMSERSO, 2011) i la declaració de l'any 2012 com a Any Europeu de l'Envelliment Actiu i la Solidaritat intergeneracional.
Paraules clau
envelliment actiu, qualitat de vida, educació d'adults
Article Details
Com citar
Moreno-Crespo, Pilar. “L’educació en adults majors: percepció de dificultats d’aprenentatge i qualitat de vida”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 2, pp. 297-8, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287539.
Biografia de l'autor/a
Pilar Moreno-Crespo, Universidad Pablo de Olavide
Premio Extraordinario de Doctorado 2012. Doctora por la Universidad Pablo de Olavide de Sevilla, Licenciada en Filosofía y Ciencias de la Educación en la Universidad de Sevilla, Master en Dirección de Centros Sociales para Personas Mayores. Profesora en el Departamento de Educación y Psicología Social de la Universidad Pablo de Olavide (Sevilla-España), Área de Teoría e Historia de la Educación. Implicada en labores técnicas-educativas en el Aula Abiertade Mayores de la Universidad Pablo de Olavide. Líneas de investigación: educación de personas adultas y personas adultas mayores, así como educación permanente, envejecimientoactivo y calidad de vida. Ha participado en Congresos y Seminarios internacionales, incluido el celebrado en 2010 en el que se presentó el LibroBlanco del Envejecimiento Activo, presentado por la Junta de Andalucía.Articles més llegits del mateix autor/a
- Encarnación Pedrero-García, Pilar Moreno-Crespo, Programas universitarios para personas mayores : una experiencia piloto de iniciación a la investigación , Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas: Núm. Extra (2017)