La universitat i els viatges (que potser cal fer)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Francisco Esteban
Jordi Planella i Ribera
En el present article oferim una perspectiva d?alguns dels elements que configuren
les formes simbòliques de trànsit en els dispositius universitaris. Més enllà d?una perspectiva
pragmatista i economicista de les funcions i el sentit de la universitat, apostem
per oferir altres mirades al sentit d?aquesta institució. Des de posicions com l?educació
liberal, mostrem com l?educació moral del subjecte universitari esdevé un element
clau i central en aquests viatges formatius.
les formes simbòliques de trànsit en els dispositius universitaris. Més enllà d?una perspectiva
pragmatista i economicista de les funcions i el sentit de la universitat, apostem
per oferir altres mirades al sentit d?aquesta institució. Des de posicions com l?educació
liberal, mostrem com l?educació moral del subjecte universitari esdevé un element
clau i central en aquests viatges formatius.
Article Details
Com citar
Esteban, Francisco; and Planella i Ribera, Jordi. “La universitat i els viatges (que potser cal fer)”. Educació i Història: revista d’història de l’educació, pp. 151-75, https://raco.cat/index.php/EducacioHistoria/article/view/351514.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Jordi Planella i Ribera, Fernand Deligny: pedagogia y nomadismo en la educación de las "otras infancias" , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 20: (juliol-desembre 2012)
- Jordi Planella i Ribera, La Pedagogia de la subjectivitat corporal: una relectura del naturalisme i el culturalisme , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 7: (2004)
- Jordi Planella i Ribera, Introducció: models europeus d'acollida a les infàncies i adolescències durant el segle XX , Educació i Història: revista d'història de l'educació: Núm. 20: (juliol-desembre 2012)