La educación de personas adultas en la Comunidad de Madrid durante el último cuarto del siglo XX

Main Article Content

Miguel Ángel Martínez Martínez
L’educació de persones adultes a la Comunitat de Madrid es va definir al llarg de l’últim quart de segle xx en funció de tres models pedagògics representats per les entitats ciutadanes, els centres dependents del Ministeri d’Educació i els centres dependents de govern autonòmic, des que aquesta institució democràtica comencés el seu camí a l’Espanya postconstitucional. L’article presenta alguns indicadors que configuren l’eix de l’anàlisi: legislació, ordre de subvencions, centres, concepte d’educació d’adults, entitats, alumnat, professorat, voluntariat, política de l’educació d’adults a Madrid, projectes i mètodes.
Paraules claus: educació, història de l’educació d’adults, Madrid, models pedagògics.

Article Details

Com citar
Martínez Martínez, Miguel Ángel. “La educación de personas adultas en la Comunidad de Madrid durante el último cuarto del siglo XX”. Educació i Història: revista d’història de l’educació, no. 36, pp. 113-27, https://raco.cat/index.php/EducacioHistoria/article/view/372648.