Com ajuden els àtoms a aprendre química i quines dificultats generen?

Main Article Content

Mireia Garcia Viloca
Núria López
Pilar Melcón
Isabel Muñoz
David Rial
Marta Segura
Josep Maria Valls
Marta Simón
Mercè Izquierdo Aymerich
Claudi Mans i Teixidó
Com a coordinadors del monogràfic, hem plantejat la pregunta del títol de l'article a docents dels diferents nivells
educatius (universitat, secundària i infantil i primària). L'article presenta les respostes dels professors i professores
editades pels coordinadors. Les seves opinions pel que fa a la manera com desenvolupen la temàtica de l'àtom a
classe, així com les seves reflexions al voltant de l'àtom, mostren diferents punts de vista i ens ofereixen un ventall
de possibilitats docents. Agraïm als professors la seva col·laboració.

Article Details

Com citar
Garcia Viloca, Mireia et al. “Com ajuden els àtoms a aprendre química i quines dificultats generen?”. Educació química, no. 19, pp. 43-47, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/305057.