Educació química. Educere o educare?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Claudi Mans i Teixidó
Universitat de Barcelona
L’article és una reflexió personal sobre la introducció de concepcions i concepcions alternatives en l’àmbit de la química al llarg de l’escolarització, d’educació infantil a batxillerat. S’analitzen els cinc punts bàsics que, en opinió de l’autor, caldria assumir en l’educació de la química, així com les lleis fonamentals de la ciència química que haurien de quedar ben establertes en acabar l’escolarització, i com poden treballar-se tenint en compte les possibles concepcions presents en l’alumnat.
Article Details
Com citar
Mans i Teixidó, Claudi. “Educació química. Educere o educare?”. Educació química, no. 30, pp. 11-18, https://raco.cat/index.php/EduQ/article/view/414536.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Mercè Izquierdo i Aymerich, Claudi Mans i Teixidó, Fina Guitart i Mas, Aureli Caamaño Ros, Monografia: "L'àtom" , Educació química: Núm. 19: (2014)
- Claudi Mans i Teixidó, De com l'àtom esdevé una peça de LEGO. Una visió crítica , Educació química: Núm. 19: (2014)
- Mireia Garcia Viloca, Núria López, Pilar Melcón, Isabel Muñoz, David Rial, Marta Segura, Josep Maria Valls, Marta Simón, Mercè Izquierdo Aymerich, Claudi Mans i Teixidó, Com ajuden els àtoms a aprendre química i quines dificultats generen? , Educació química: Núm. 19: (2014)
- Claudi Mans i Teixidó, Coordenada de reacció? , Educació química: Núm. 11 (2012)
- Claudi Mans i Teixidó, Reflexió sobre art, composició i estructura , Educació química: Núm. 13 (2012)
- Claudi Mans i Teixidó, Taules periòdiques menys convencionals , Educació química: Núm. 15 (2013)
- Claudi Mans i Teixidó, Química quotidiana , Educació química: Núm. 1 (2008)
- Claudi Mans i Teixidó, Element AI , Educació química: Núm. 3 (2009)