El futuro del libro ¿Esto matará eso? De Geoffrey Nunberg (ed.)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
El llibre que comentem conté les actes d'un congrés celebrat al Centre de Semiòtica i Estudis Cognitius de la Universitat de San Marino el 1994, en el qual es tractava dels canvis i transformacions que amb la irrupció de les noves tecnologies hom preveia que havien d'experimentar tant el llibre i com l'acte de llegir. Des de la introducció s'observa l'existència d'almenys dues visions sobre el futur del llibre en relació amb les noves tecnologies. D'una banda, els visionaris catastrofistes que preveuen un futur sense el llibre físic, en suport paper, que argumenten que l'ordinador matarà el llibre tradicional, "ceci tuera cela". D'altres creuen, en contraposició, que ningú no "...seurà a llegir una novel·la davant d'una pantalla d'ordinador. Mai", i doncs, auguren encara al llibre un llarg futur.
Article Details
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.
Drets d'autor
Els continguts publicats a Digithum estan subjectes a una llicència Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons, el text complet de la qual es pot consultar a http://creativecommons.org/licenses/by/4.0, l'autor/a reté el copyright. Així doncs, es permet la còpia, distribució, comunicació pública, obres derivades i usos comercials dels continguts de la revista sempre que se'n citi la font (Digithum), l'autor de l'article i la institució que els publica (UOC, UdeA), tal com consta en la citació recomanada inclosa en cada article.
És responsabilitat dels autors obtenir els permisos necessaris de les imatges que estiguin subjectes a Copyright.
Cessió de drets de propietat intel·lectual
L’autor cedeix sense exclusiva als editors de la revista els drets d’explotació (reproducció, distribució, comunicació pública i transformació) per a explotar i comercialitzar l’obra, sencera o en part, en tots els formats i modalitats d’explotació presents o futurs, en tots els idiomes, per tot el període de vida de l’obra i per tot el món.
Declaro que sóc l’autor original de l’obra. Els editors queden, per tant, exonerats de qualsevol obligació o responsabilitat per qualsevol acció legal que es pugui suscitar derivada de l’obra dipositada per la vulneració de drets de tercers, siguin de propietat intel·lectual o industrial, de secret comercial o qualsevol altre.
Articles més llegits del mateix autor/a
- César Carreras Monfort, Piero Berni Millet, Difusió del patrimoni cultural a través de les TIC: el cas del portal de la vall de Boí , Digithum: Núm. 5 (2003)
- César Carreras Monfort, DOSSIER 'TIC i patrimoni'.Difusió selectiva de portals virtuals culturals: els casos del Jardí Botànic de Barcelona i la vall de Boí , Digithum: Núm. 7 (2005)
- Cèsar Carreras Monfort, La xarxa. Com canviaran les nostres vides els nous mitjans de comunicació. Un informe al Club de Roma de Juan Luís Cebrián , Digithum: Núm. 1 (1999)
- Cèsar Carreras Monfort, The Philosophers' web Magazine , Digithum: Núm. 1 (1999)
- César Carreras Monfort, DOSSIER 'TIC i patrimoni'. Presentació , Digithum: Núm. 7 (2005)
- Cèsar Carreras Monfort, Internet Archaeology News , Digithum: Núm. 1 (1999)
- Cèsar Carreras Monfort, The Philosophers' web Magazine , Digithum: Núm. 2 (2000)
- Cèsar Carreras Monfort, Internet Archaeology News , Digithum: Núm. 2 (2000)
- Cèsar Carreras Monfort, Aplicacions de les tecnologies de la informació i la comunicació en arqueologia: la prospecció geofísica , Digithum: Núm. 2 (2000)