Molta pressió

Main Article Content

Raül Oswaldo Senra Jiménez
José María Díaz-Crespo Ramírez
Al Taller de ciència amb alumnes de 5 anys a la nostra escola, el nostre objectiu principal ha estat desenvolupar habilitats de pensament científiques en els xiquets i xiquetes, mit-jançant propostes i experiments senzills organitzats per sessions i que té un fil conductor: la pressió atmosfèrica. Al llarg de quasi tres mesos del nostre taller, hem abordat el mèto-de científic contant contes, acumulant informació i materials, emetent hipòtesis, aprenent de les nostres errades, creant fenòmens sorprenents i registrant allò que hem aprés en di-verses fitxes. I a més els xiquets s’ho han passat d’allò més bé i el cost econòmic és molt reduït, per la qual cosa animem a tots els docents d’aquesta etapa a que incorporen la ci-ència al seu horari setmanal.
Paraules clau
Educació Infantil, mètode científic, pressió atmosfèrica, Childhood Education, scientific method, atmospheric pressure

Article Details

Com citar
Senra Jiménez, Raül Oswaldo; and Díaz-Crespo Ramírez, José María. “Molta pressió”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 29, pp. 2-10, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/292619.