Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d’una formació inicial de professors que “sembri llavor”
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Digna Couso
Centre de Recerca en Educació Científi Universitat Autònoma de Barcelona
Departament de Didàctica de les Matemà Universitat Autònoma de Barcelona
Article Details
Com citar
Couso, Digna et al. “Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d’una formació inicial de professors que ‘sembri llavor’”. Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, no. 17, pp. 28-34, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/225120.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Digna Couso, Per a què estem a STEM? Un intent de definir l’alfabetització STEM per a tothom i amb valors. , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 34 (2017): Desembre
- María Isabel Hernández, Digna Couso, Roser Pintó, El projecte Materials Science : disseny, implementació i validació d’unitats didàctiques sobre propietats dels materials establint vincles entre recerca i docència , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: Núm. 15 (2010): Març