Main Navigation
Main Content
Sidebar
Entrar
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Castellano
English
Català
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature
Toggle navigation
Actual
Archivos
Acerca de
Sobre la revista
Contacto
Materias
Inicio
Archivos
Vol. 9 Núm. 4 (2016): November/December
Nota de los Editores
Editor’s Note
Melinda Dooly, Emilee Moore
1-2
PDF (English)
Lettre de les éditrices
Melinda Dooly, Emilee Moore
3-4
PDF (English)
Nota de les editores
Melinda Dooly, Emilee Moore
5-6
PDF (English)
Autores Invitados
A la memòria de John J. Gumperz: un record personal a dues veus
Helena Calsamiglia, Amparo Tusón
9-22
PDF (English)
Artículos
Conversación en WhatsApp: aprendizaje y colaboración en lengua franca
Dina Shirley Gómez, Liudmila Shafirova
23-40
PDF
Intercultural Competence in Teaching: Defining the Intercultural Profile of Student Teachers
Marta Garrote Salazar, María Fernández Agüero
41-58
PDF (English)
EXPRESSART: A project-based language learning experience
Javier Barba Calatrava
59-81
PDF (English)
Reseñas
The impact of self-concept on language learning, edited by Kata Csizér & Michael Magid. Bristol: Multilingual Matters, 2014.
Berta Torras-Vila
82-86
PDF (English)
Entrevistas
An interview with Yrjö Engeström and Annalisa Sannino on activity theory
Joan Ploettner, Eva Tresseras
87-98
PDF (English)