Interactividad e influencia educativa en el enseñanza/aprendizaje de un procesador de textos: una aproximación teórica y empírica
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Javier Onrubia Goñi
Article Details
How to Cite
Onrubia Goñi, Javier. “Interactividad e influencia educativa en el enseñanza/aprendizaje de un procesador de textos: una aproximación teórica y empírica”. Anuario de psicología / The UB Journal of psychology, no. 58, pp. 83-104, https://raco.cat/index.php/AnuarioPsicologia/article/view/61200.
Rights
Copyright
Authors transfer to the publisher all copyright for the full term of protection and for all the world.
The authors can post a copy of their articles in accordance with the policy of free access to the journal.
Most read articles by the same author(s)
- César Coll, Javier Onrubia Goñi, Teresa Mauri Majós, Technology and pedagogical practices: ICTs as mediation tools in joint teacher-student activity , Anuario de psicología / The UB Journal of psychology: 2007: Vol.: 38 Núm.: 3