COLL, C. (DIR.), ALEGRE, M.Á., ESSOMBA, M.Á., MANZANO, R., MASIP, M. Y PALOU, J. (2007). Currículum i ciutadania. El què i el per a què de l’educació escolar. Barcelona: Editorial Mediterrània (Colección Polítiques, vol. 57)
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Teresa Mauri Majós
Article Details
Com citar
Mauri Majós, Teresa. “COLL, C. (DIR.), ALEGRE, M.Á., ESSOMBA, M.Á., MANZANO, R., MASIP, M. Y PALOU, J. (2007). Currículum i ciutadania. El què i el per a què de l’educació escolar. Barcelona: Editorial Mediterrània (Colección Polítiques, vol. 57)”. Anuario de psicología / The UB Journal of psychology, vol.VOL 38, no. 3, pp. 443-7, https://raco.cat/index.php/AnuarioPsicologia/article/view/97481.
Drets
Drets d'autor
Authors transfer to the publisher all copyright for the full term of protection and for all the world.
The authors can post a copy of their articles in accordance with the policy of free access to the journal.
Articles més llegits del mateix autor/a
- César Coll, Javier Onrubia Goñi, Teresa Mauri Majós, Tecnología y prácticas pedagógicas: las TIC como instrumentos de mediación de la actividad conjunta de profesores y estudiantes , Anuario de psicología / The UB Journal of psychology: 2007: Vol.: 38 Núm.: 3