El repte de l’ensenyament de la literatura espanyola al Brasil: algunes propostes per a docents dedicats.

Main Article Content

Aitor Rivas
Carlos Ferrer Plaza
En aquest text pretenem acostar-nos a la situació actual de l’ensenyament de la llengua i de la literatura espanyola al Brasil. Posarem especial atenció a l’ensenyament de la literatura espanyola, i presentarem algunes dificultats i problemes a què el docent ha d’enfrontarse a l’hora d’ensenyar literatura espanyola en el context educatiu brasiler. Tot seguit, oferirem quatre claus de treball a partir de l’experiència educativa dels autors, professors durant diversos anys a Brasil, que pretenen ser útils per a docents que s’enfronten amb els reptes d’ensenyar literatura espanyola en universitats brasileres.
Paraules clau
literatura espanyola, experiències, ensenyament universitari, Brasil

Article Details

Com citar
Rivas, Aitor; and Ferrer Plaza, Carlos. “El repte de l’ensenyament de la literatura espanyola al Brasil: algunes propostes per a docents dedicats”. Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, no. 28, pp. 37-47, https://raco.cat/index.php/AnuariABC/article/view/326090.