Construir el suport a la inclusió dins l’aula amb equips d’aprenentatge cooperatiu
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
L’article descriu com els alumnes dels equips d’aprenentatge cooperatiu poden ajudar a superar les barreres que troben per a la participació i l’aprenentatge alguns companys en risc d’exclusió. Durant dos cursos onze centres apliquen de manera sistemàtical’estrategia “Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar” d’aprenentatge cooperatiu i amb els quals hem dissenyat conjuntament algunes pràctiques basades en criteris d’adaptació d’algunes dinàmiques i estructures cooperatives i en metodologies de suport als equips, aplicades a tipologies diferents de tasques. La planificació i la reflexió conjunta sobre la pràctica ens ha aportat algunes claus de millora pel suport als equips d’aprenentatge cooperatiu i ha impulsat una proposta d’observació mútua per avançar en la docència compartida.
Article Details
(c) Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 2020
Articles més llegits del mateix autor/a
- Mercè Juan Millera, Anna Oliveras Rovira, L'aprenentatge cooperatiu, una metodologia inclusiva per millorar l'aprenentatge i la cohesió social* , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 0.0 (2014): Gener 2014 (2a. època)