L'aprenentatge cooperatiu, una metodologia inclusiva per millorar l'aprenentatge i la cohesió social*
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Mercè Juan Millera
Mestra d’Educació Especial i Directora a l’escola Camí del Mig de Mataró. Grup de Recerca sobre Atenció a la Diversitat (GRAD), Universitat de Vic
Anna Oliveras Rovira
Mestra d’Educació Primària i Cap d’estudis a l’escola Camí del Mig de Mataró. Grup de Recerca sobre Atenció a la Diversitat (GRAD), Universitat de Vic
El nostre projecte de treball cooperatiu pretén millorar l'aprenentatge i la cohesió social. Emprendre la tasca de generalitzar-ho i aplicar-ho en tots els nivells del centre és imprescindible per produir un canvi substancial en la manera d'ensenyar. Per poder millorar i generalitzar la cooperació de forma continuada, pretenem consolidar la planificació, l'aplicació i l'avaluació del treball a les aules, establint models i deixant constància escrita de les activitats.
*[L’original d’aquest article es va publicar a la revista Àmbits de Psicopedagogia núm 33, tardor 2011]
Article Details
Com citar
Juan Millera, Mercè; and Oliveras Rovira, Anna. “L’aprenentatge cooperatiu, una metodologia inclusiva per millorar l’aprenentatge i la cohesió social*”. Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, no. 0.0, pp. 66-79, https://raco.cat/index.php/AmbitsAAF/article/view/370091.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
(c) ÀÁF Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 2014
Articles més llegits del mateix autor/a
- Mercè Juan Millera, José Ramón Lago Martínez, Jesús Soldevila Pérez, Construir el suport a la inclusió dins l’aula amb equips d’aprenentatge cooperatiu , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 53 (2020): Novembre 2020