La relació amb l'aprenentatge: tipus i factors influents
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Rosa M. Belana Vallcaneras
Docent de l'Hospital d'Adolescentes de Granollers
Núria Erra Mas
Psicòloga clínica de l’Hospital d’Adolescents de Granollers
Aquesta publicació es vertebra sobre la base de la necessitat d’anàlisi de la Relació amb l’Aprenentatge. Les persones establim diferents relacions amb l’aprenentatge i hi ha diferents elements influents que determinen diversos tipus de relació. Així mateix, el tipus de relació determina una conducta específica davant de la situació d’aprenentatge. En aquest article valorem quins són aquells factors influents en la construcció d’aquesta relació amb l’aprendre.
Paraules clau
Aprenentatge, Relació, Conducta
Article Details
Com citar
Belana Vallcaneras, Rosa M.; and Erra Mas, Núria. “La relació amb l’aprenentatge: tipus i factors influents”. Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, no. 46, pp. 62-68, https://raco.cat/index.php/AmbitsAAF/article/view/369390.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
(c) ÀÁF Àmbits de Psicopedagogia i Orientació, 2017
Articles més llegits del mateix autor/a
- Rosa M. Belana Vallcaneras, Núria Erra Mas, LA CONVERSA I LA IDENTITAT , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 40 (2014): Abril 2014 (2a època)
- Rosa M. Belana Vallcaneras, Núria Erra Mas, LA NOA I EL BUIT DE LES PARAULES , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 42 (2015): Abril 2015 (2a època)
- Rosa M. Belana Vallcaneras, NEVERLAND: el país dels nens perduts , Àmbits de Psicopedagogia i Orientació: Núm. 44 (2016): Març 2016 (2a època)