Coneixement científic a l'abast de tothom: creació d'un repositori obert sobre l'impacte social de la recerca
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Joan Cabré Olivé
Universitat Rovira i Virgili
La tesis doctoral té com objectiu aportar coneixement i elements al debat actual sobre com millorar la qualitat de la recerca internacional, i més concretament en l’àmbit de les ciències socials i humanitats, a partir de la creació d’un repositori obert centrat en l’avaluació de l’impacte social de la recerca. Per fer-ho s’han elaborat dues preguntes de recerques que han sigut les que han orientat la recerca realitzada per l’elaboració de la tesis:
1. Recollir i analitzar experiències d’accés obert a la informació.
2. Contribuir al retorn del coneixement, fruit de la recerca, a la ciutadania a través de la creació un repositori obert sobre impacte social de caràcter internacional.
Paraules clau
Impacte Social, Accés obert, repositori
Article Details
Com citar
Cabré Olivé, Joan. “Coneixement científic a l’abast de tothom: creació d’un repositori obert sobre l’impacte social de la recerca”. Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l’Educació, no. 1, pp. 94-96, doi:10.17345/ute.2015.1.664.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Aitor Gómez González, Joan Cabré Olivé, Elena Duque Sánchez, Noemí Martín Casabona, Silvia Molina Roldán, Marc Sampé Compte, Pla de socialització preventiva de violència de gènere en centres educatius d’educació infantil i primària , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2013)
- Noemí Martín Casabona, Joan Cabré Olivé, Els grups interactius en les comunitats d’aprenentatge: una pràctica d’èxit per a la superació del fracàs escolar , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 2 (2011)
- Joan Cabré Olivé, Gómez González, Aitor; Díez Palomar, Javier; Ormazábal Unzué, Javier; Flecha García, Ramón; Vilà Baños, Ruth (2012) Estadística Básica para educadores. Madrid: Síntesis. , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 2 (2012)