Educar para ser hoy. Una perspectiva de educación diferente y creativa
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
M. Concepció Torres Sabaté
Departament de Pedagogia. Universitat Rovira i Virgili
This article presents the reality of the school and its educational contrasts from a free school, flexible, open ... and based on some starting projects currently in various places in the world with a historical perspective that argues and supports this model.
Pedagogical questions some aspects have been forgotten in our classrooms, but some centers have recovered thanks to the efforts of teachers and families.
Paraules clau
education, creativity, school change, society, reality
Article Details
Com citar
Torres Sabaté, M. Concepció. “Educar para ser hoy. Una perspectiva de educación diferente y creativa”. Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l’Educació, no. 2, pp. 73-82, doi:10.17345/ute.2011.2.615.
Articles més llegits del mateix autor/a
- M. Concepció Torres Sabaté, Domingo A. i Gómez M. V. (2014). La Práctica Reflexiva. Bases, modelos e instrumentos. Madrid. Narcea. 151 pp. , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2014)