Fotografia i diversitat cultural. Claus interpretatives
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Eduard Bertran
La fotografia com a mitjà de comunicació té una sèrie de codis i principis bàsics sobre els quals es regeix. Quan la fotografia la trobem dins de la pàgina d’un diari, ja no podem valorar-la individualment i cal tenir en compte la relació que s’estableix entre fotografia i text. En aquest article veurem com establim les relacions visuals entre immigrant i autòcton, com tractem els estereotips i com podem normalitzar la immigració a través de la fotografia.
____________________________________
La photographie en tant que moyen de communication est régie par un ensemble de codes et de principes de base. Celle que l’on trouve dans les pages d’un journal ne peut pas être évaluée individuellement, il faut en effet tenir compte de la relation qui existe entre la photo et le texte. Dans cet article, nous verrons comment on établit des relacions visuelles entre immigrant et autochtone, comment on traite les stéréotypes et comment on peut «normaliser» l’immigration au travers de la photographie.
____________________________________
La photographie en tant que moyen de communication est régie par un ensemble de codes et de principes de base. Celle que l’on trouve dans les pages d’un journal ne peut pas être évaluée individuellement, il faut en effet tenir compte de la relation qui existe entre la photo et le texte. Dans cet article, nous verrons comment on établit des relacions visuelles entre immigrant et autochtone, comment on traite les stéréotypes et comment on peut «normaliser» l’immigration au travers de la photographie.
Article Details
Com citar
Bertran, Eduard. “Fotografia i diversitat cultural. Claus interpretatives”. Temps d’Educació, no. 36, pp. 31-44, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/139976.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).