Espais de consum i activacions transmèdia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Marta Marín Anglada
Maurici Figuera Bertran
Els espais de consum es veuen obligats a preveure i a satisfer les necessitats i els desitjos dels seus clients i, per tant, han d'estar sempre pendents de les principals macrotendències imperants en el sector. La implementació i l'activació d'una estratègia de comunicació transmèdia els permet posicionar-se de manera rellevant i diferencial respecte als seus competidors. Proposem un decàleg que ens ajudi a emprendre accions específiques amb l'objectiu de proporcionar experiències excepcionals als consumidors i de garantir les seves expectatives, assegurant, d'aquesta manera, l'èxit d'un determinat negoci.
Paraules clau
anàlisi de mercats, espais de consum, màrqueting experiencial, retail, tendències
Article Details
Com citar
Marín Anglada, Marta; and Figuera Bertran, Maurici. “Espais de consum i activacions transmèdia”. Temes de Disseny, no. 33, pp. 64-73, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/327263.
Biografies de l'autor/a