Espais de consum i activacions transmèdia

Main Article Content

Marta Marín Anglada
Maurici Figuera Bertran

Els espais de consum es veuen obligats a preveure i a satisfer les necessitats i els desitjos dels seus clients i, per tant, han d'estar sempre pendents de les principals macrotendències imperants en el sector. La implementació i l'activació d'una estratègia de comunicació transmèdia els permet posicionar-se de manera rellevant i diferencial respecte als seus competidors. Proposem un decàleg que ens ajudi a emprendre accions específiques amb l'objectiu de proporcionar experiències excepcionals als consumidors i de garantir les seves expectatives, assegurant, d'aquesta manera, l'èxit d'un determinat negoci.

Paraules clau
anàlisi de mercats, espais de consum, màrqueting experiencial, retail, tendències

Article Details

Com citar
Marín Anglada, Marta; and Figuera Bertran, Maurici. “Espais de consum i activacions transmèdia”. Temes de Disseny, no. 33, pp. 64-73, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/327263.
Biografies de l'autor/a

Marta Marín Anglada

Doctora en Comunicació, dirigeix el Màster en Comunicació de Moda i és professora d’estètica i d’anàlisi de la imatge a la Facultat de Comunicació Blanquerna (Universitat Ramon Llull). Complementa aquesta vessant acadèmica realitzant projectes sobre investigació de mercats i anàlisi de tendències, tant per a marques nacionals com internacionals.

Maurici Figuera Bertran

Graduat en Publicitat i Relacions Públiques i amb un Màster en Comunicació de Moda a Blanquerna (Universitat Ramon Llull). Realitza projectes com a consultor en comunicació per a diferents empreses. Experiència en treballs sobre herència i relat demarca i en estratègia en la conceptualització i disseny d’experiències en retail.