Transmedia Storytelling: explorant el seu ús en l’educació
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ruth S. Contreras Espinosa
Universitat de Vic
Jose Luis Eguia Gómez
Universitat Politècnica de Catalunya
Les narratives transmèdia han transformatla manera en què s’imparteix la docència. Ésen aquest context on estudiants i professorspoden expressar les seves experiències i lesseves opinions utilitzant diverses eines decreació de continguts que comparteixen enun mateix entorn, majoritàriament, online.Actualment, es poden trobar estudis quedonen suport als beneficis de l’storytellingen l’educació. L’objectiu d’aquest article ésrespondre a la pregunta: com d’eficaç ésl’ús de la narració transmèdia en l’educació?Pretenem verificar la seva efectivitat enels processos d’ensenyament, per això s’harealitzat una revisió bibliogràfica sota elsegüent objectiu específic: identificar coms’està implementant en l’educació.
Paraules clau
aprenentatge, aprenentatge fonamentat en el joc, ensenyament, narratives, storytelling, transmèdia
Article Details
Com citar
Contreras Espinosa, Ruth S.; and Eguia Gómez, Jose Luis. “Transmedia Storytelling: explorant el seu ús en l’educació”. Temes de Disseny, no. 33, pp. 26-35, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/327057.
Biografies de l'autor/a