La gestió del disseny en la creació de marques

Main Article Content

Jordi Montaña
La marca és l'actiu més important de l'empresa juntament amb els clients i el capital humà, que té el coneixement. La marca es crea a partir d'una sèrie d'elements que són intrínsecs i extrínsecs al producte, la major dels quals són objecte de l'activitat del disseny, tant si es tracte del disseny de producte, disseny gràfic i de la comunicació com del disseny de l'entorn. La creació de marques fortes, amb l'impacte en el consumidor, tan sols es pot aconseguir amb la coherència i la coordianció de tots els missatges emesos. Això suposa una gestió adient de totes les activitats de disseny a l'empresa.
Paraules clau
Marca, disseny, gestió, màrqueting

Article Details

Com citar
Montaña, Jordi. “La gestió del disseny en la creació de marques”. Temes de Disseny, no. 21, pp. 158-71, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/29848.