Un blog com a pretext per escriure

Main Article Content

Jaume Sans i Vellvehí
El blog pot ser un recurs perquè els alumnes es responsabilitzin més del seu procés d'escriptura. Arran de la revisió de l'avaluació en els cursos del CNL Eramprunyà perquè esdevingui més motivadora, ens plantegem aprofundir en la seva finalitat formativa o reguladora. Ens decantem per una avaluació més competencial. En la modalitat a distància, s'aposta per un treball per projectes, com defensa Joaquim Dolz. El text és la unitat de treball i és l'eix de les diferents activitats i tasques que es publiquen en el blog. Es tenen en compte les capacitats inicials dels alumnes i es desplega una diversitat textual. El tutor esdevé més un guia del procés i practica una correcció més qualitativa que no pas tan quantitativa, com exposa Daniel Cassany.
Paraules clau
cursos a distància, expressió escrita, revisió, correcció qualitativa, avaluació competencial, autonomia de l’aprenent, blog d’aula, tasques, pràctica reflexiva, dietari d’aprenentatge, procés de la redacció, planificació, textualització, cacera de tresor

Article Details

Com citar
Sans i Vellvehí, Jaume. “Un blog com a pretext per escriure”. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, no. 55, pp. 51-59, https://raco.cat/index.php/LlenguaUs/article/view/284452.