Portada, Índex i Editorial - Vol. II, núm. 2
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Laia Lluch
Univeresitat de Barcelona
Fabián Román
Anna Forés i Miravalles
David 1965- Bueno i Torrens
Article Details
Com citar
Lluch, Laia et al. “Portada, Índex i Editorial - Vol. II, núm. 2”. Journal of Neuroeducation, vol.VOL 2, no. 2, pp. 3-12, https://raco.cat/index.php/JONED/article/view/399671.
Drets
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial 4.0.
(c) Laia Lluch Molins; Fabián Román, Anna Forés-Miravalles, David Bueno i Torrens, 2022
Articles més llegits del mateix autor/a
- Fabián Román, Anna Forés i Miravalles, Ismael Calandri, Rosalba Gautreaux, Alejandro Antúnez, Dalul Ordehi, Lenin Calle, Victoria Poenitz, Ketthy Luz Pérez Correa, Sandra Torresi, Ernesto Barceló Martínez, Mauricio Conejo, Veerle Ponnet, Ricardo Allegri, Resiliencia de docentes en distanciamiento social preventivo obligatorio durante la pandemia de COVID-19 , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 2 (2021)
- Fabián Román, Anna Forés i Miravalles, Ismael Calandri, Rosalba Gautreaux, Alejandro (Vladimir Alejandro Antúnez Laffita) Antúnez, Dalul (Ordehi González) Ordehi, Lenin Calle, Victoria Poenitz, Kethy Luz Pérez Correa, Sandra Torresi, Ernesto Barcelo Martínez, Mauricio Conejo, Veerle Ponnet, Ricardo (Ricardo Francisco) Allegri, Resiliencia de docentes en distanciamiento social preventivo obligatorio durante la pandemia de COVID-19 , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 1 (2020)
- Fabián Román, La Neurociencia detrás del aprendizaje basado en problemas (ABP) , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 2 (2021)
- Anya Doherty, Anna Forés i Miravalles, Actividad física y cognición: inseparables en el aula , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 1 (2020)
- Fabián Román, La Neurociencia detrás del aprendizaje basado en problemas (ABP) , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 2 (2021)
- Donna Coch, Laia Lluch, Alfabetització emergent: establir les bases per aprendre a llegir , Journal of Neuroeducation: Vol. 2 Núm. 2 (2022)
- Laia Lluch Molins, Anna Forés i Miravalles, David , 1965- Bueno i Torrens, Portada, Índex i Editorial - Vol. II, núm. 1 , Journal of Neuroeducation: Vol. 2 Núm. 1 (2021)
- Marcel Ruiz-Mejías, Anna Forés i Miravalles, David , 1965- Bueno i Torrens, Editorial. Letter of Appreciation to the editorial team and reviewers of Volume 1 / Carta de agradecimiento al equipo editorial y revisores del Volumen 1/ Carta d'agraïment a l'equip editorial i revisors del Volum 1 , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 2 (2021)
- Marcel Ruiz-Mejías, Anna Forés i Miravalles, David , 1965- Bueno i Torrens, Índex , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 1 (2020)
- Anya Doherty, Anna Forés i Miravalles, Actividad física y cognición: inseparables en el aula , Journal of Neuroeducation: Vol. 1 Núm. 1 (2020)