Educació en temps de COVID-19: Com afecta l’estrès a l’aprenentatge?
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
David Bueno i Torrens
Universitat de Barcelona
La pandèmia COVID-19 ha alterat profundament les dinàmiques educatives, afectant els estats emocionals dels estudiants i, en conseqüència, el seu aprenentatge i benestar. Per fer front a aquesta situació, cal fer esforços per reduir l’estrès, l’ansietat i els sentiments de solitud i aïllament dels estudiants.
Paraules clau:
COVID-19, estrés, joves, adolescents: aprenentatge
Article Details
Com citar
Bueno i Torrens, David. “Educació en temps de COVID-19: Com afecta l’estrès a l’aprenentatge?”. Journal of Neuroeducation, vol.VOL 2, no. 1, pp. 9-14, https://raco.cat/index.php/JONED/article/view/390532.
Drets
(c) 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Laia Lluch, Coral Elizondo, Anna Forés i Miravalles, David Bueno i Torrens, Portada, Índex i Editorial - Vol. III, núm. 1 , Journal of Neuroeducation: Vol. 3 Núm. 1 (2022)
- David Bueno i Torrens, Laia Lluch Molins, Ciència i humanitats durant la infància i l'adolescència , Journal of Neuroeducation: Vol. 3 Núm. 2 (2023)
- Laia Lluch Molins, Anna Forés i Miravalles, David Bueno i Torrens, Editorial - Vol. V, Issue 1 , Journal of Neuroeducation: Vol. 5 Núm. 1 (2024): Monogràfic. Avenços i desafiaments en la comprensió lectora: evidència científica i neuroeducació per millorar l'alfabetització i la lectura - Vol. 5, Núm. 1 (2024)