La investigació-acció en didàctica de les ciències: perspectiva des de les revistes espanyoles d'educació

Main Article Content

María Jesús Romera Iruela
En aquest article s'elabora un marc conceptual de la investigació-acció en educació i s'ofereix el desenvolupament que aquesta modalitat d'investigació ha tingut en la Didàctica de les Ciències, a través de la identificació dels articles publicats en les revistes d'educació espanyoles i l'anàlisi dels seus continguts. S'aporta el perfil personal, social i cognitiu d'aquesta línia de recerca i la incidència que ha tingut la investigació-acció espanyola a la Didàctica de les Ciències, en la pràctica docent, en la formació del professorat i en el seu desenvolupament professional.
Paraules clau
investigació-acció, Didàctica de les Ciències, formació de professors, pràctica docent, enfocament documental

Article Details

Com citar
Romera Iruela, María Jesús. “La investigació-acció en didàctica de les ciències: perspectiva des de les revistes espanyoles d’educació”. Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, vol.VOL 32, no. 1, pp. 221-39, https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/287516.
Biografia de l'autor/a

María Jesús Romera Iruela, Departamento de Teoría e Historia de la Educación, Facultad de Educación, Universidad Complutense de Madrid

Profesora Titular del Departamento de Teoría e Historia de la Educación, Facultad de Educación, Universidad Complutense