El repte de les TIC i les TAC en l’Educació Física
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Josep Campos-Rius
Enric M. Sebastiani
L’arribada d’internet, de les xarxes socials digitals, de les aplicacions mòbils i la constant evolució de lesTecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC)demana una adaptació als nous contextos en l’àmbit de l’educació. La incorporació de dispositius mòbils, l’úsd’aplicacions educatives i la participació en diferents tipus de xarxes, ja siguin socials digitals o no, afavoreix eltreball col·laboratiu, la recerca d’informació en diferents àmbits i formats, i la incorporació de noves maneresd’aprendre i de relacionar-se. L’àrea d’Educació Física ha de poder aprofitar aquest nou paradigma educatiu per amillorar els processos d’ensenyament i d’aprenentatge del professorat i de l’alumnat amb criteris de varietat i innovacióper a poder promocionar l’activitat física i esportiva d’aquests dos grups i fer-ne un hàbit per a tota lavida, a la vegada que es desenvolupa la competència digital de tots els protagonistes del procés educatiu.
Article Details
Com citar
Campos-Rius, Josep; and Sebastiani, Enric M. “El repte de les TIC i les TAC en l’Educació Física”. Aloma: revista de psicologia, ciències de l’educació i de l’esport Blanquerna, vol.VOL 34, no. 2, pp. 25-36, https://raco.cat/index.php/Aloma/article/view/315259.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Josep Solà, Sacra Morejon, Oriol Marco, Enric M. Sebastiani, Projecte MQD per al Disseny dels Mòduls de Fonaments dels Esports en el Grau de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE) , Aloma: revista de psicologia, ciències de l'educació i de l'esport Blanquerna: Núm. 29 (2011): Millora de la qualitat docent universitària