Integration of Literature and Language: Teaching Lower-level Spanish Courses and the Academic Recovery of U.S. Hispanic Periodicals
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
M. Montserrat Feu López
Sam Houston State University
This essay examines the possibilities and challenges of teaching literature in the Spanish language class. Considering the need to diversify content, this essay integrates humanistic objectives when describing the past with literary texts recovered from U.S. newspapers.
Keywords
Integration of Literature and Language, Recovery of U.S. Spanish-Language Press, Learning Objectives
Article Details
How to Cite
Feu López, M. Montserrat. “Integration of Literature and Language: Teaching Lower-level Spanish Courses and the Academic Recovery of U.S. Hispanic Periodicals”. Doblele: revista de lengua y literatura, vol.VOL 3, pp. 31-49, https://raco.cat/index.php/doblele/article/view/332094.
Rights
Copyright
Els autors que publiquen en aquesta revista estan d’acord amb els termes següents:- Els autors conserven els drets d’autoria.
- Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista. La llicència completa es pot consultar a https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/.
- Els autors són lliures de fer acords contractuals addicionals independents per a la distribució no exclusiva de la versió de l’obra publicada a la revista (com ara la publicació en un repositori institucional o en un llibre), sempre que se’n reconegui la publicació inicial en aquesta revista.
- S’encoratja els autors a publicar la seva obra en línia (en repositoris institucionals o a la seva pàgina web, per exemple) abans i durant el procés de tramesa, amb l’objectiu d’aconseguir intercanvis productius i fer que l’obra obtingui més citacions (vegeu The Effect of Open Access, en anglès).