Selection and design of tasks and items in SIELE tests
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Inés Soria
Instituto Cervantes
Aurora Duque
Instituto Cervantes
Javier Fruns
Instituto Cervantes
Francisco López
Instituto Cervantes
The Language Certification Unit of the Instituto Cervantes has participated in the design of SIELE, International Service of Evaluation of the Spanish Language. This article analyzes the characteristics of this new certification system in contrast to the DELE system. It explains the criteria that have been used in the design of this computer test and describes the process of task creation, involving the promoting institutions (Universidad Nacional Autónoma de México, Universidad de Salamanca, Universidad de Buenos Aires e Instituto Cervantes) with Telefónica Educación Digital.
Keywords
SIELE, DELE, Certification assessment, computer-aided assessment
Article Details
How to Cite
Soria, Inés et al. “Selection and design of tasks and items in SIELE tests”. Doblele: revista de lengua y literatura, vol.VOL 2, pp. 62-76, https://raco.cat/index.php/doblele/article/view/318777.
Rights
Copyright
Els autors que publiquen en aquesta revista estan d’acord amb els termes següents:- Els autors conserven els drets d’autoria.
- Els textos publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista. La llicència completa es pot consultar a https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/.
- Els autors són lliures de fer acords contractuals addicionals independents per a la distribució no exclusiva de la versió de l’obra publicada a la revista (com ara la publicació en un repositori institucional o en un llibre), sempre que se’n reconegui la publicació inicial en aquesta revista.
- S’encoratja els autors a publicar la seva obra en línia (en repositoris institucionals o a la seva pàgina web, per exemple) abans i durant el procés de tramesa, amb l’objectiu d’aconseguir intercanvis productius i fer que l’obra obtingui més citacions (vegeu The Effect of Open Access, en anglès).