Representació i construcció de les nocions corporals, motrius, espacials i temporals a la sessió de psicomotricitat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carme Conde
Isabel Viscarro
Aquest article exposa l’impuls que va tenir un grup de treball de psicomotricitat, format per les autores, amb la finalitat d’estudiar l’evolució de la representació del propi cos i del moviment, i la relació entre el desenvolupament de les capacitats representatives i la construcció de les nocions corporals, motrius, espacials i temporals al llarg de l’etapa d’Educació Infantil i primer cicle de Primària. Des del curs 2000-01 estan duent endavant aquesta recerca, de la qual expliquen el seu plantejament, objectius, metodologia i estat actual.
Paraules clau
psicomotricitat
Article Details
Com citar
Conde, Carme; and Viscarro, Isabel. “Representació i construcció de les nocions corporals, motrius, espacials i temporals a la sessió de psicomotricitat”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 15, pp. 28-32, doi:10.17345/comeduc200228-32.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Carme Conde, Los contenidos en la Reforma. Enseñanza, aprendizaje de conceptos, procedimientos y actitudes , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 5 (1992)
- Isabel Viscarro, Juego y desarrollo infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 2 (1991)
- Isabel Viscarro, Joan Fuguet, Juguem amb l’aigua. Una unitat de programació a l’Educació Infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 8 (1995)
- Isabel Viscarro, La psicomotricitat en el marc de l'Educació Infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 13 (2000)
- Isabel Viscarro, M. Assumpció Martínez, Dolors Cañabate, Contribució de la psicomotricitat al desenvolupament de les capacitats i a l’adquisició de competències en l’Educació Infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 23 (2010)
- Isabel Viscarro, M. Dolors Comí, M. Pilar Solé, Josepa Solsona, El material reutilitzat a les sessions de psicomotricitat , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 17 (2004)
- José Manuel Aja, Lluïsa Cortada, Roser Güell, Isabel Viscarro, Reflexions entorn a l’expressió corporal i comunicació com a bloc de continguts a l’Educació Primària , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 8 (1995)
- Isabel Viscarro, Cori Camps, Cori Camps, Mercè Rota, Mercè Rota, Psicomotricitat: Interacció entre Educació Especial i Educació Infantil , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 11 (1998)
- Isabel Viscarro, Joan Fuguet, Treballem la psicomotricitat a parvulari , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 9 (1996)
- Isabel Viscarro, Carles Parellada, Educació sistèmica multidimensional, una educació que s’obre a noves possibilitats , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 29 (2016)