Converses amb Salvador Cardús
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Antoni Gavaldà
Aquest article fa referència a una conversa amb Salvador Cardús, actualment professor Titular de Sociologia a la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Es divideix en tres apartats, el que ens parla sobre els mestres en formació, sobre els mestres en actiu i la família i el que ho fa sobre els alumnes de primària.
Paraules clau
formació de mestres
Article Details
Com citar
Gavaldà, Antoni. “Converses amb Salvador Cardús”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 15, pp. 10-13, doi:10.17345/comeduc200210-13.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Antoni Gavaldà, Carme Conde, Luisa Girondo, Albert Macaya, Isabel Viscarro, El plantejament de preguntes com a estratègia per millorar la capacitat argumentativa , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 21 (2008)
- Antoni Gavaldà, Les ciutats en el món romà , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 15 (2002)
- Antoni Gavaldà, Els orígens , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 4 (1992)
- Antoni Gavaldà, IV Simposi de Didàctica de les Ciències Socials celebrat a Girona , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 4 (1992)
- Antoni Gavaldà, La percepció nacional dels alumnes de 12-16 anys davant les eleccions , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 6 (1993)
- Antoni Gavaldà, II Simposi de Didàctica de les Ciències Socials a Còrdova , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 1 (1990)
- Antoni Gavaldà, Les eleccions polítiques segons els adolescents: participació i refús , Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya: Núm. 8 (1995)