L’ensenyament de la llengua estrangera mitjançant continguts curriculars: "Tarragona in Roman Times"
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Fernanda Rodríguez
L’ensenyament de la llengua dins les assignatures del currículum escolar que no són de llengua «per se» ha rebut una gran atenció sobretot a la Gran Bretanya amb el nom de "Language across the curriculum" i als Estats Units amb el nom de "Whole language theory". Aquest concepte es basa en el fet que el llenguatge juga un paper important pràcticament en tot l’aprenentatge escolar i que quan el nen aprèn la seva primera llengua, els seus desenvolupaments cognitiu i lingüístic són simultanis.
Paraules clau
Didàctica de la Llengua estrangera, Aprenentatge transversal, Desenvolupament lingüístic.
Article Details
Com citar
Rodríguez, Fernanda. “L’ensenyament de la llengua estrangera mitjançant continguts curriculars: ‘Tarragona in Roman Times’”. Comunicació Educativa: revista d’ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, no. 1, pp. 20-24, doi:10.17345/comeduc199020-24.