La competència digital docent com a eina per garantir la qualitat en l’ús de les TIC en un centre escolar
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
La societat actual s’ha vist afectada pel ràpid i constant desenvolupament tecnològic de les darreres dècades. Els canvis impregnen tots els àmbits de desenvolupament de l’individu, des de la seva vida personal i quotidiana fins a la professional. Aquesta “revolució” tecnològica afecta al sistema educatiu i a com ha de formar els ciutadans del futur. La manera com s’ensenya als “nous aprenents” ha d’ajustar-se a les noves formes d’aprendre dels individus i a les noves demanades socials. Els alumnes necessiten unes competències clau per a participar de la societat actual, entre les que es troba la competència digital. En aquest sentit, els docents necessiten una competència digital docent adequada per a poder atendre les necessitats dels seus alumnes.
Article Details
Artículos más leídos del mismo autor/a
- José Luis Lázaro Cantabrana, Mercè Gisbert Cervera, Elaboració d’una rúbrica per avaluar la competència digital del docent , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2015)
- José Luis Lázaro Cantabrana, María Julia Morales González, Francisca Negre Bennasar, Afrontando las brechas digitales en la era de la inclusión educativa , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 2 (2024): Inclusión digital y brechas digitales