Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 2 (2018)
Editorial
Editorial
Mercè Gisbert Cervera, Ramon Palau Martín
5
PDF
Articles
A Systems Theory of Multimodality
James Gee
6-22
PDF (English)
Pedagogy as design: a social semiotic approach to learning as communication
Gunther Kress
23-27
PDF (English)
“OMG can I have your meme lesson? TY”: Affective literacies and collegial meaning-making in digitally-mediated participatory networks
Cherise Cherise McBride, Jabari Mahiri
28-42
PDF (English)
Modelo de Aprendizaje Basado en Casos y Problemas mediante la Integración de Capsulas de Autoaprendizaje y Aplicaciones Móviles Instrumentales en el la Formación del Personal de Salud (CAPPS).
Elio Fernandez Serrano
43-51
PDF (Castellano)
Ciência e Tecnologia na Sociedade Digital: Visão de alunos do Curso de Licenciatura em Química
Micheline Soares Costa Oliveira, Michelle Maytre Mota da Costa, Thaís Rocha Cavalcante
52-61
PDF (Português (Portugal))
Recensions
Sousa, D. A. (Ed.). (2014). Neurociencia educativa: Mente, cerebro y educación (Vol. 131). Madrid, España: Narcea Ediciones.
Mireia Vendrell Morancho
63-64
PDF