Editorial
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Mercè Gisbert Cervera
Mireia Usart Rodríguez
Carme Grimalt Álvaro
Editorial
Paraules clau
Editorial
Article Details
Com citar
Gisbert Cervera, Mercè et al. “Editorial”. Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l’Educació, no. 2, pp. 5-7, https://raco.cat/index.php/UTE/article/view/372544.
Articles més llegits del mateix autor/a
- José Luis Lázaro Cantabrana, Mercè Gisbert Cervera, Elaboració d’una rúbrica per avaluar la competència digital del docent , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2015)
- Cinta Espuny-Vidal, M. José de Cid Ibeas, Juan González Martínez, Mercè Gisbert Cervera, El plan TAC de centro: cómo afrontar la gestión de las TIC. Reflexiones a partir de una experiencia en el instituto , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2011)
- Mercè Gisbert Cervera, Francesc M. Esteve Mon, Editorial , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2017)
- Mercè Gisbert Cervera, Mireia Usart Rodríguez, Editorial , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2019)
- Ramón Palau Martín, Mercè Gisbert Cervera, Editorial , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2018)
- Mercè Gisbert Cervera, Mireia Usart Rodríguez, Carme Grimalt Álvaro, Editorial , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2020)
- Mercè Gisbert Cervera, Francesc M. Esteve Mon, Editorial , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 2 (2016)
- Francesc M. Esteve Mon, Vanessa Esteve González, Mercè Gisbert Cervera, SIMUL@: el uso de mundos virtuales para la adquisición de competencias transversales en la universidad , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 2 (2012)
- Mercè Gisbert Cervera, Ramon Palau Martín, Editorial , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 2 (2018)
- Mercè Gisbert Cervera, Francesc M. Esteve Mon, Editorial , Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació: Núm. 1 (2016)