Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 35 (2014): Media, Religion and the Digital Age
Index
Sumari
PDF
Monogràfic
Media, Religion and the Digital Age
Míriam Díez, Jordi Sánchez
PDF
Faithapps.net: Measuring the Dispersal of Religious Smartphone Applications
Alexander G. J. Tkach
PDF
Uses and Gratifications of a Spanish Digital Prayer Project: Rezandovoy
Xavier Riezu
PDF
Religion through the Local Media on Twitter. The Holy Week in Malaga
Carmen Cristófol Rodríguez, F. Javier Cristòfol, Francisco Javier Paniagua Rojano
PDF
Brands as New Forms of Religiosity: the Case of the World of Red Bull
Samuel Gil Soldevilla, José Antonio Palao Errando, José Javier Marzal Felici
PDF
New Evangelization, New Technologies. Evangelization in the Digital Age
Lucio Adrián Ruiz
PDF
Fonaments
Infrarepresentación de las mujeres en el mercado laboral periodístico: análisis de las causas
Diana Rivero Santamaría
PDF
Mapping User Experience of Internet Television and Video: A Study of Unidirectionality and Interactivity
José Borja Arjona Martín, Mª Luisa García Guardia, Juan Salvador Victoria Mas
PDF
Tratamiento de la información medioambiental en la prensa regional y el papel de los departamentos de comunicación
Hildegart González, Idoia Portilla
PDF
Tell Me the Screen You Use, and I Will Tell You the Content You Watch: The Case of Spanish Internet Users
Patricia Diego González, Cristina Etayo Pérez, Enrique Guerrero
PDF
Articles
Panoràmica
Míriam Díez, Jordi Sánchez, Pere Franch, Bienvenido León, Miquel Rodrigo-Alsina, Nereida Cea, Jaume Radigales
PDF