Territori i cultura en una experiència formativa amb migrants. Fer de la necessitat virtut
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Anna Gómez Mundó
L’article descriu i reflexiona l’experiència de plantejar i participar en un projecte d’aprenentatge cultural a partir d’una proposta concreta duta a terme per estudiants i docent durant el segon curs del grau d’Educació Social. En un diàleg permanent entre la concepció de la naturalesa política de l’educació i la realitat social del context on té lloc la formació d’educadores i educadors socials, l’autora mostra els fonaments que ha considerat per argumentar i realitzar la proposta, els principis que l’han orientada i la seva valoració. Al llarg de l’article, es desenvolupen aspectes amb els quals pren forma la tesi que cal mirar de manera àmplia el repte educatiu d’avui tot incorporant les grans virtuts a les propostes educatives. Els set elements que enumera com a integrants de l’experiència descrita contenen en ells mateixos les dimensions polítiques, ètiques, culturals i socials que engloba una experiència formativa.
Paraules clau
Aprenentatge cultural, comunitat política, formació universitària, identitats geogràfiques
Article Details
Com citar
Gómez Mundó, Anna. “Territori i cultura en una experiència formativa amb migrants. Fer de la necessitat virtut”. Temps d’Educació, no. 55, pp. 149-67, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/348747.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).