Posant en joc la pulsació, la sincronia i el tipus de final: el cas del Salta Miralta
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Sergi Rodríguez
Jèssica Pérez-Moreno
Aquest article aborda lestudi de la pulsació, la sincronia i el tipus de final en la realització dun joc de falda tant en la díade adult–infant com en la realització grupal. Partint d’una recerca prèvia, es pren també el Salta Miralta com a joc de falda objecte d’estudi i s’analitzen les dades provinents de la interacció de tres infants d’un grup de 2–3 anys d’escola bressol. L’observació participant és la tècnica de recollida de dades juntament amb el diari de camp. Les sessions de joc, d’un mes de durada, s’enregistren en vídeo i s’analitzen amb un instrument validat en una investigació prèvia. Aquesta recerca, a banda de confirmar els resultats de l’estudi de partida, demostra que abans que els infants sincronitzin la pulsació interioritzen el final realitzant-lo a temps.
Paraules clau
Educació Infantil, educació musical, jocs de falda, pulsació, sincronia, final
Article Details
Com citar
Rodríguez, Sergi; and Pérez-Moreno, Jèssica. “Posant en joc la pulsació, la sincronia i el tipus de final: el cas del Salta Miralta”. Temps d’Educació, no. 53, pp. 203-2, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/331988.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).