Quan l'actualitat mediàtica entra a l'aula: la "mediaquest" com a eina per promoure la crítica intercultural

Main Article Content

Elisabet Higueras Albert
Després d’analitzar alguns dels canvis que s’estan començant a generar en l’educació, per la introducció de les tecnologies de l’aprenentatge i el coneixement, i per la presència d’alumnat de procedència diversa, aquest article proposa una eina en web, la mediaquest, que ha d’ajudar el professorat perquè els alumnes esdevinguin creadors i productors de nous coneixements i no mers consumidors passius d’informacions rebudes. Es tracta, en definitiva, d’ajustar el temps analògic del professorat amb el temps digital de l'alumnat
__________________________________

Après avoir analysé quelques changements qui commencent à apparaître dans l’éducation, par l’introduction des technologies de l’apprentissage et de la connaissance, et par la présence d’élèves de provenances diverses, cet article propose un outil présent sur la toile, la MediaQuest, qui doit aider les enseignants afin que les élèves deviennent des créateurs et des producteurs de nouvelles connaissances et pas de simples consommateurs passifs d’informations reçues. Il s’agit, en définitive, d’aider le temps analogique des professeurs avec le temps digital des élèves.

Article Details

Com citar
Higueras Albert, Elisabet. “Quan l’actualitat mediàtica entra a l’aula: la ‘mediaquest’ com a eina per promoure la crítica intercultural”. Temps d’Educació, no. 36, pp. 111-26, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/139982.

Articles més llegits del mateix autor/a