L'Aprenentatge virtual com a una nova forma d'ensenyar i d'aprendre a través de les tecnologies de la informació i la comunicació
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Elisenda López Fernández
Olatz López Fernández
Els avenços tecnològics de les àrees de la informació i la comunicació estan propiciant un canvi cultural important que repercuteix directament en el món de l’aprenentatge i de l’ensenyament. L’aprenentatge instrumental d’aquestes tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a priori i l’aprenentatge a través d’aquestes tecnologies amb la finalitat d’accedir a un major coneixement ha provocat que el procés d’ensenyament i aprenentatge s’estengui al llarg de la vida («Life long learning») de qualsevol persona que, per la seva professió, necessiti actualitzar els seus coneixements. Per això, com es podrà apreciar en el present article, les noves línies d’investigació s’orienten envers dos tipus d’estudi: optimitzar el disseny dels sistemes d’e-learning i analitzar els aspectes diferencials dels e-learners. A més, en l’article, se’ns dóna a conèixer com s’està desenvolupant el camp de l’aprenentatge virtual en aquest moment, en particular en l’àmbit de les universitats europees.
Article Details
Com citar
López Fernández, Elisenda; and López Fernández, Olatz. “L’Aprenentatge virtual com a una nova forma d’ensenyar i d’aprendre a través de les tecnologies de la informació i la comunicació”. Temps d’Educació, no. 26, pp. 407-16, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126370.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Olatz López Fernández, El portafolis europeu de llengües en versió electrònica (ePEL+14): percepció preliminar del professorat universitari de la Xarxa Vives , Temps d'Educació: 2012: Núm.: 43