El dissenyador com a formalitzador i comunicador de valors
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Jordi Pericot
La constant exigència de nous productes per part del consumidor fa que la innovació esdevingui el motor principal dels canvis de quota de mercat entre les empreses competidores. Amb aquest objectiu, el procés d'innovació i disseny ocupa un espai central dins l'empresa per tal d'interrelacionar i coordinar tots els seus agents productius. El dissenyador, coneixedor dels valors socials i culturals, però també de les possibilitats tècniques de l'empresa, incideix en cadascuna de les fases del procñes d'innovació i, a través del producte, es responsabilitza de la formació i comunicació dels valors culturals que activen el procés d'innovació.
Paraules clau
Innovació, estudis socials, símbols
Article Details
Com citar
Pericot, Jordi. “El dissenyador com a formalitzador i comunicador de valors”. Temes de Disseny, no. 23, pp. 96-109, https://raco.cat/index.php/Temes/article/view/51791.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Jordi Pericot, Introducció , Temes de Disseny: Núm. 6 (1991): Pedagogia del disseny