Editorial: Sobre la Llei de Qualitat de l'Educació
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Climent Giné i Giné
Consell de Redacció
Article Details
Com citar
Giné i Giné, Climent; and Consell de Redacció. “Editorial: Sobre la Llei de Qualitat de l’Educació”. Suports: revista catalana d’educació especial i atenció a la diversitat, vol.VOL 6, no. 1, p. 2, https://raco.cat/index.php/Suports/article/view/102043.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Climent Giné i Giné, L'Escala d'Intensitat de Suports (EIS): un instrument per promoure el benestar de les persones amb discapacitat intel.lectual , Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat: 2006: Vol.: 10 Núm.: 2
- Climent Giné i Giné, Discapacitat i educació a Catalunya: crònica d'una transformació , Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat: 2000: Vol.: 4 Núm.: 2
- Climent Giné i Giné, Reflexions sobre l'educació dels alumnes amb necessitats educatives especials: una anàlisis de la situació actual i de les perspectives de futur , Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat: 2006: Vol.: 10 Núm.: 1
- Climent Giné i Giné, L'avaluació de les necessitats educatives especials dels alumnes : la necessària col·laboració dels mestres i dels psicopedagogs , Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat: 1997: Vol.: 1 Núm.: 1
- Climent Giné i Giné, [Ressenya de llibres] Necesidades especiales en el aula. Guia para la formación del profesorado de Mel Ainscow , Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat: 1997: Vol.: 1 Núm.: 1
- Climent Giné i Giné, Avaluació dels serveis i qualitat de vida de les persones amb retard mental , Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat: 2004: Vol.: 8 Núm.: 1
- Montserrat Castellana, Ingrid Sala, Climent Giné i Giné, Construint una universitat inclusiva: la importància dels recursos naturals o humans dins les aules universitàries per a atendre la diversitat , Suports: revista catalana d'educació especial i atenció a la diversitat: 2006: Vol.: 10 Núm.: 2