Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners

Main Article Content

Patricia Salazar Campillo
Comunicació per correu electrònic iniciada per l’estudiant: Una anàlisi de les obertures i els tancaments usats per estudiants espanyols d’anglès com a llengua estrangera. El correu electrònic és una de les formes de comunicació més utilitzades en el context institucional i, de fet, abunden en la interacció professor-estudiant. Aquest estudi analitza les obertures i els tancaments en els correus electrònics de primer contacte enviats per dos grups d’estudiants amb característiques similars: un grup va usar la seva llengua materna (espanyol) i el segon la llengua estrangera (anglès) al realitzar una petició a un dels seus professors. Els resultats indiquen que, independentment de la llengua utilitzada, les obertures no han demostrat el nivell de formalitat esperable en aquest tipus d’enviament. Per contra, en els tancaments es detecta deferència i respecte al professor en els dos idiomes.

Article Details

Com citar
Salazar Campillo, Patricia. “Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners”. Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 30, pp. 81-93, doi:10.21001/sintagma.2018.30.05.