Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Patricia Salazar Campillo
Comunicació per correu electrònic iniciada per l’estudiant: Una anàlisi de les obertures i els tancaments usats per estudiants espanyols d’anglès com a llengua estrangera. El correu electrònic és una de les formes de comunicació més utilitzades en el context institucional i, de fet, abunden en la interacció professor-estudiant. Aquest estudi analitza les obertures i els tancaments en els correus electrònics de primer contacte enviats per dos grups d’estudiants amb característiques similars: un grup va usar la seva llengua materna (espanyol) i el segon la llengua estrangera (anglès) al realitzar una petició a un dels seus professors. Els resultats indiquen que, independentment de la llengua utilitzada, les obertures no han demostrat el nivell de formalitat esperable en aquest tipus d’enviament. Per contra, en els tancaments es detecta deferència i respecte al professor en els dos idiomes.
Article Details
Com citar
Salazar Campillo, Patricia. “Student-initiated email communication: An analysis of openings and closings by Spanish EFL learners”. Sintagma: revista de lingüística, vol.VOL 30, pp. 81-93, doi:10.21001/sintagma.2018.30.05.
Drets
Drets d'autor
L'autor que publica un article a Sintagma manté els drets de publicació de la seva obra i accepta les condicions de llicència d'explotació de Creative Commons by 3.0
Els articles publicats en aquesta revista estan subjectes –llevat que s'indiqui el contrari– a una llicència de Reconeixement 3.0 Espanya de Creative Commons. Podeu copiar-los, distribuir-los, comunicar-los públicament i fer-ne obres derivades sempre que reconegueu els crèdits de les obres (autoria, nom de la revista, institució editora) de la manera especificada pels autors o per la revista